Προστατέψετε τις βιταμίνες των τροφών

Φρούτα

Όπως ήδη γνωρίζετε η βιταμίνη C, τα αντιοξειδωτικά των τροφών, σχετίζονται με την καλύτερη λειτουργία και ενίσχυση της άμυνας του οργανισμού μας.
Για το λόγο αυτό σε περιόδους έξαρσης ιώσεων και κρυολογημάτων, όπως τώρα, θα πρέπει καθημερινά να προσλαμβάνονται σε επαρκείς ποσότητες. Όμως πολλά από τα συστατικά τους είναι πολύ ευαίσθητα στο φως και τον αέρα. Με αποτέλεσμα, η εκτεταμένη έκθεση των φρούτων, των λαχανικών στο φως και τον αέρα, καταστρέφει ένα σημαντικό ποσοστό των βιταμινών τους. Για αυτό όταν στύβετε ένα χυμό πορτοκάλι ή κόβεται ένα φρούτο, μην το τρώτε μετά από μίση ώρα, γιατί καταστρέφεται ένα σημαντικό ποσοστό της βιταμίνης C και των αντιοξειδωτικών τους.

Να θυμάστε πάντα:
– Όταν στύβετε ένα χυμό πίνετε τον αμέσως.
– Όταν κόβετε και ξεφλουδίζετε ένα φρούτο ή λαχανικά φάτε τα αμέσως.
– Μην αφήνετε εκτεθειμένα τα φρούτα και τα λαχανικά στο φώς.
– Όταν τα φυλάσσετε καθαρισμένα ή και κομμένα βάζετέ τα σε τάπερ ή τυλίγετέ τα σε αδιαφανή σακούλες ή μεμβράνες.

Εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι τα συγκεκριμένα συστατικά είναι ευαίσθητά στη θερμοκρασία, γεγονός το οποίο θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη κατά το μαγείρεμα τους. Για αυτό και τα ωμά λαχανικά είναι προτιμότερα από τα βρασμένα. Αν πάλι σας αρέσουν βρασμένα, προτιμότερο είναι στον ατμό.

Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο....μοιραστείτε το

Related posts:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


four × 6 =

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>